fredag 3. februar 2012

Tatt av med tape


Papirtape. Riv av. Heng opp. Ta av igjen. Ingen merker.


Her er vel sånn omtrent årets kolleksjon. *Ler*
Eg klarte ikkje velge då eg skulle bestille frå Panduro. Og eg veit at dei kjeme til å verte brukt. Kan henge opp alt eg vil no. (mannen er naturleg skeptisk til slikt...kjeme sjølvsagt til å verte merker, meiner han.)


Kjøpte wallstickers frå Panduro og. Dei skal tullemor få på rommet sitt. Eg har nemlig sett i Panduro katalogen, eit tre som er laga med papirtape og så sat det ugler på greinene. Eit slikt skal eg lage!! 




2 kommentarer:

  1. gu så stilig... heldig du som har eit jenterom du kan styla... :) owls e kule.. ;)
    duu?? eg kjede meg ikkje... sitte heima hos mamma å pappa å kose meg... meget dårlige dekk på den råe bilen min :) hehe... LOL... skal heim i måro... mala ein stol :) då koooose eg meg :)
    Klems Diana.

    SvarSlett
  2. Såg i pandurokatalogen i dag eg òg. Da treet med fuglar i/ på var stilig! Bjørgigoto

    SvarSlett