mandag 30. januar 2012

Heklerier


Green Gate koppane er fantastiske. Men når eg skal drikke te av dei, vert koppen ganske så varm og fingrane mine er ikkje herda nok til å tåle det.

Resultatet vart då å hekle ein haldar til å ha utanpå koppen.

No er det ingen problem lenger!


Eg har nettopp lært meg å hekle. Dette er det eg øver meg på. Målet er ein gong å hekle eit teppe med "bestemorsruter".


Litt skakk, men super god!!!

Nydeleg vær i dag og. Eg skal snart til legen, etter at noko pussestøv etc har festa seg på auga og vil ikkje vekk. Sånn e da å bygga hus.

7 kommentarer:

  1. Så koselig den blei da og ikkje minst praktisk-flink du er. Lykke til hos legen:-)

    SvarSlett
  2. flink du er da... skulle ønske eg og kunne hekla... :/
    god bedring... :)

    SvarSlett
  3. Så lur du e! Dei blei kjempefine :)
    Flinka!

    Lykke til hos legen da!

    Klem

    SvarSlett
  4. ka har du spraya frøken strøken???

    SvarSlett
  5. Eg har spraya ein settekasse som tullemor skal ha på rommet sitt! Gøy med spray alltså :-D

    SvarSlett
  6. Det var lurt, har samme problemet sjøl med mine GG koppar.

    Men hekling er ikkje mi sterke side, men kanskje eg skal prøve eg òg.

    Håpar det gjekk fint hos legen med deg i dag.

    God tirsdag til deg og dine.

    SvarSlett
  7. Så lurt!!
    Du får ha god bedring!
    klem fra odin

    SvarSlett