onsdag 1. februar 2012

DIY: Strikkaputa


Strikkaputa, laga av meg!!

Og eg har ikkje strikka ei maska.


"Det var ein gang ein gensar. Det var lagt ned timar på timar med arbeid med den. Desverre vart den lite brukt siste åra. Den låg berre der i skåpet og blomstra. Plutseleg ein dag, kom dotter i huset på at ho trengte ein slik gensar. Ikkje til å ha på seg denne gangen. Mor sjølv var litt usikke i byrjinga. Derfor måtte alle som  ein eller anna gong, kunne hatt bruk for ein sånn, prøve den. Den lengste fyrst. Han sa den var for liten. Den midterste sa den var for kort på armane. Den minste sa den var for stor. Dotter i huset fekk difor lov å ta gensaren med på Sykafè i Raudaløo. Og snipp snapp snute, gensaren vart til ei pute"


Katten litt skeptisk, men godtok den nyankomne!!

Eg er så stolt, for med god hjelp frå "Marihøno", støtte frå "My Dream" og selskap med 2 andre sydamer, så fekk eg da te. Og den blei så fiiin. Eg skal difor nyte fridagen, med å sjå på den nya puto mi!



8 kommentarer:

  1. Kjempe-tøft og kreativt:) Blir så imponert over alle dere som er så flinke til å sy. Får lyst til å begynne selv, men så var det den tålmodigheten da;)
    Ønsker deg en kjempe-fin dag:)

    SvarSlett
  2. åååå.... i låv it!! knallmissunnelig... liiite eg skal på leit no ;) hehe... gamle strikkagensra, come to me!
    storkoste meg på sycafe!! :)
    E du m på onsdag? :)
    Klem fra denna naboen :)

    SvarSlett
  3. Knall fin!!!:)
    Nyt fri dagen din i fina veret!
    -Eg har og fått ein (uventa)fri dag, med små sjukt barn..
    -Endå ein nabo!!;)

    SvarSlett
  4. Knallfin pute, må dra frem maskinen igjen ser eg så masse kjekt som det går an å lage;-)

    SvarSlett
  5. Genialt, knallfin! Jeg tror jeg har en gammel islender liggende som hadde gjort seg som pute - den rekker kanskje til og med til to! Først må jeg vente på ny sofa, slik at den passer inn, hihi;)

    Takk for titten, og tipset!
    KLEM

    SvarSlett
  6. Superfin var den, og så gjenbruk i tillegg. Me like.

    Fin torsdag til deg, håpar dåke blir snart friske att i heimen.

    SvarSlett
  7. Wow, den var super fin..Takk for tipset ☺
    -Beate-

    SvarSlett