torsdag 2. februar 2012

Snacks om våren


Perleblomen er på plass i vindauga mitt. Du kan kjøpa den hos Fredheim Blomster i Rosendal.
( Dagens reklame for familiebedrifta!!)

Problemet mitt er ofte at eg kjøper for mykje blomar når eg er i gang. Og så får eg ikkje nyta dei slik eg ynskjer...og sånn er det no. Perleblom, primula, roser i vase og tulipanar på ein gong.


Snacks som ikkje ein legg på seg av.

Vårteikna er berre inne i dag, for ute er det snø. La det komme litt meir, sånn at vi kan gå på ski og aka litt.


3 kommentarer:

  1. så koselig... fliiinka!!!!!!!!!!!!! reklame e viktig!!!
    Kjekt at du ville væme på give awayen min. :) *glad*
    Klems nabo :)

    SvarSlett
  2. Altfor mykje snø her til at det friste å ta inn slike vårtegn enno-men eg glede meg til vårsol og snøsmelting☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  3. Det var eit godt tips. Manglar alltid små blomsterpotter når eg treng det.

    God helg til deg og dine.

    SvarSlett