torsdag 31. januar 2013

Ny puta i knæsj farge!


Sjekk den flotta puto eg har fått meg!!



Passa perfekt inn i mellom det grå,kvite og svarte.



Puta har faktisk vore ei jakka,
som vi fann i huset til besto.
Mamma har nok vore den som har designa denne flotte kreasjonen.

Sidan det var knappar framme,
var det lett for meg å bare sy den rett over oppe og nede.
(NB Viktig med 2 saumar og sikksakk ytterst.
Litt kjedlig viss det raknar opp att!)



Kjipp kjapp flott pute, laga sjølv og alt!
Friskar opp i sofaen denne.

Takk for flotte kommentarar på sist innlegg.

Kjekt å leike seg litt med redigering av bileter.
Er mest nøgd med det øverste, blei så tøffe fargar!

God helg til alle!

No tar eg helg, vi skal til Vågslid i helga saman med kjekke vener!

Gler meg mykje!

7 kommentarer:

  1. Wow, så stilig den puta blei !
    Kanskje eg skal ta meg ein runde i gamle klèr og kanskje finna nokre skattar der :)
    God helg og god tur til Vågslid !
    Eg skal vinka når eg køyrer forbi mot Hovden i morgon :)
    Klem / Janne

    SvarSlett
  2. Skikkelig kul pute! Og herlige fargen da!! Flink og kreativ du er! Har kosa meg med mange herlige innlegg hos deg og endelig fått deg inn i blogglista mi! Ting tar tid...
    Ønsker deg en super tur-helg:-) jeg skal jobbe i helgen, men det må også til;-)

    Klem fra Hanne:-)

    SvarSlett
  3. Så fin, gøy da og lage av en gammel genser!
    Kul og glad farge :)

    Ha en flott dag.

    Klem

    SvarSlett
  4. HEI:)
    SÅ FLOTT
    BLEI VELDIG FINE,
    SÅ FLINK DU ER
    KOS DERE MASSE I HELGEN
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  5. syns jakko og va driiitkul... :) fint m litt knallråsa stæsj... <3

    SvarSlett
  6. Ååå stilig, den likte eg.
    Klarer ikkje bestemme meg for en farge å friske opp mitt svarte, hvite og grå.
    I fjor var det knall gul eg var hektet på hihi.

    SvarSlett
  7. så stilig! gøy med gjenbruk, spesielt med et plagg man er veldig glad i :o) God helg til deg! klem fra Nina

    SvarSlett