onsdag 30. januar 2013

Evnen til å kose seg


Rosebukett frå ei god veninne på ein heilt vanleg kvardag.
Kaffi
Appelsin
Grove kjeks
Svart og kvitt

"No kosar ho seg"


Evnen til å kose seg, den har eg heldigvis inntakt.
Bileta tok eg på måndag, dagen eg hadde fri.
Dagen var sett av til husvask. 
Eg brukte 3 timar på jobben,
og var rimeleg fornøyd etterpå.

Vaskerommet var fylt med kle som skulle leggast saman,
men eg valgte heldigvis å setje meg ned i sofaen med kaffi og litt kos.




Blad som ikkje var utlesne låg klar i sofaen,
og dei vart lesne begge to.
Og godt var det, for i dag kom det nye.
Abonnere bare på 4 no, og det skal reduserast til 2.....
kanskje....

Skal eg fortelje deg noko du ikkje visste...


....det regnar i Dimmelsvik!!!

Ikkje bare litt,men mykje...

Woop woop no skal eg pakka,
for vi skal på tur!


7 kommentarer:

  1. Ja det regnar i Lundsneset óg .... Vi har hatt tidligvakt i dag så vi har baka bollar i ettermiddag , og du veit jo korleis det går då :D godt eg kan springa i kjellaren. Då kan eta meir bollar etterpå , ha ha ha ! God tur :)

    SvarSlett
  2. Hey ho:-).
    Så fine bilder, da øversta var knallfint:).
    Doldol, no ska eg mala... Altså...gratulera...
    Klems meg:)

    SvarSlett
  3. Lindas fotos de seu café. Também gosto de arrumar a mesa para desfrutar de uma refeição. Adorei seu blog, cheio de lindas sugestões.
    Aqui não chove está um seca terrível, estamos precisando de muita chuva.
    Tenha um ótimo dia.

    SvarSlett
  4. KULT... har solveig lært seg å redigera bilder??? flink du er... :) klem...

    SvarSlett
  5. Å SÅ KOSELIGT HOS DEG
    NYDELIGE FARGAR
    REGNAR LITT HER PÅ SUNDE OGSÅ...
    GOD TUR
    KLEM ELI:))

    SvarSlett
  6. Skal eg fortelle deg ein hemmelighet..regne på andre sio av tunnelen og.. men så koselig du har d sjølv om regnet høljer ned :)

    finfin onsdagskveld vidare!

    SvarSlett
  7. Kvardagsglede for meg... bla når eg oppdaga at du e attende i bloggverden. JIPPI! ;) Monica sv

    SvarSlett