søndag 27. januar 2013

Gangen vår


Tusen takk for kjekke kommentarar på innlegget om kjøkkenskåpet.
Eg som trudde eg var heilt aleine i " denne verden", men vi er jo fleire.
No er eg glad!!

I dag vil eg vise eit av dei romma eg er mest fornøyd med i huset vårt:
nemleg gangen.


Eit skoskåp frå Ikea. Var eigentleg "eikefarga", men vart måla og skifta knottar på, for ei tid tilbake.


Turkise ku-bileter av Gunilla Holm,
eg diggar dei.


På veggen i trappa har vi betongtapet frå Storeys.
Den har vi fått mykje skryt for,
og det er faktisk ekte mannfolk som har måtta kjenne på den for å 
konstantere at det ikkje er ekte betong.

Stilig.


På veggen har eg dei kjente "Husreglane".
Eg valgte den engelske versjonen,
då eg likte den versjonen best.

Klarar vi å leve opp til desse reglane,
ja då er vi gode.

God søndag til alle!

4 kommentarer:

  1. Knalltøft Solveig! Digger stilen din:)

    SvarSlett
  2. Hey ho:-).
    Gangen din er kjempe stilig, diggar betong tapeten..så kuuuul:-).
    See you:-)
    Klems meg:)

    SvarSlett
  3. Og du....eg syns da e veldig kjekt at du e tilbake med blogging:-).

    SvarSlett