torsdag 11. oktober 2012

Til pynt?


På interiørmessa i Bergen, 
kjøpte eg desse kule sugerøra.
Svart og kvit stripete.... sjokk.


Dei er bare til pynt,
seier eg til borna.
Ellers hadde dei vore oppbrukte på
sånn ca ein dag.
For det var ikkje bare eg som synst dei var kule.


Ny vase på kjøkkenet.
Stod til halv pris på den flotte butikken
Fredheim Blomster!



Der hadde dei og denne kule grønne greina.
Kva var det den heitte no igjen??

Vi har haustferie,
men det er ingen kvardagar som er så hektiske 
som feriar!

6 kommentarer:

  1. kule... jadda, du liker d svarte og kvite.... skal me laga den superkule DIY lampo mi ilag ein dag?? eg har nemlig handla meg meir tråd i dag... denna gongen litt tjukt grått garn... :) så da ville eg prøva meg på... :)

    Klems Diana.

    SvarSlett
    Svar
    1. ja, og eg har badeballar!!! Eg e med! Snakkast plutselig!

      Slett
  2. Sort / hvitt er superkult og disse sugerørene gjorde seg godt som pynt.

    SvarSlett
  3. Superkule!
    Mine e godt gøymde for både mann og barn, brukast kun til best må veta! ;)

    SvarSlett