onsdag 10. oktober 2012

Arbeidsplassen


Her er den nyinnreda arbeidsplassen min/vår, 
og eg er så fornøyd.
Eg kjøpte ein kvitmåla skrivepult 
på den lokale facebook-gruppa, for 250 kr.
Den er understellet for arbeidsbenken, 
som er laga av to dører til Pax-garderoben
vi ikkje hadde bruk for.
Greitt med ein handyman i huset,
som lagar sjølv!


Den eine sida er til data og blogging.


Den andre til symaskina mi.


Forså-arbeidslampe frå Ikea,
som eg kan snu til begge sider.


Jepp, gode husreglar dette!


Så kan eg håpa på at eg får nokon gode timar her på arbeidsrommet. 
Planane manglar da iallefall ikkje på.





3 kommentarer:

  1. Kjempe koselig arbeidsrom. :) deilig å ha eit sånt rom. Me e heldige me på landet, god plass.

    SvarSlett
  2. Heldigen!
    Håpe eg og ein dag får plass til eit eige arbeidsrom, med GIGA arbeidsplass..ahh...
    No venta eg veldig på at badet skal bli ferdig.. Då får eg i alle fall rydda fram gjesterommet/kontoret igjen, og det skal bli godt bare det :)

    SvarSlett
  3. Kjempeflott plass. Digger lampa! Stoffet som ligger framme er kanskje også fra Ikea? ;)

    Ha ein flott kveld :)

    SvarSlett