mandag 21. november 2016

Livet er ganske deilig, eller?

Han her synst iallefall det.


Travle tider vi er inne i no,
og til travlare eg har det,
jo meir får eg gjort.



Litt kaos i hovudet for tida,
mykje å tenke på,
og då går det hardt utover støv og rot.

Rot i huset -> rot i hovudet,
og difor
ryddig hus -> ryddigare hovud.

Logisk rett og slett.


Nei, eg skulle hatt litt av det Tiger har,
roen til å nyte litt meir.

Men snart er det advent,
og eg kan begynne å pynte til jul.
Eg glede meg alltid til denne tida.





Men i kveld ligg eg på sofaen,
ser på tv og tenker på om 
livet er ganske deilig.



6 kommentarer:

  1. Herlige bilder av en avslappet pus:)
    Ja, det er en travel tid vi går inn i, og
    det er viktig å ikke glemme de små gledene i en
    travel hverdag:)

    Fin kveld til deg:)
    Klem Marianne

    SvarSlett
  2. Ahoj všichni, jmenuji se Aisha Sadat, jsem ženatý 20 let se svým manželem a máme dva syna, jednoho staršího 16 a mladšího je 11 let. Můj manžel mě moc miloval, ale dostal se do bodu, kdy se zapojil do vztahu se ženou, která je jejím spolupracovníkem. Nikdy jsem si to nepředstavoval, ale nějak se změnil jeho postoj ke mně a dětem, jeho pozdní příchod z práce mě nutil přemýšlet nad touto záležitostí. I při mém 20. výročí svatby v březnu se držím dál od sexu, jak slibujeme, že to uděláme na svatbě výročí den, 15 dní před výročí svatby přiznal, že ano, měl sex se svým spolupracovníkem.
    Když jsem byl v práci, přivedl ji do mé postele, to znamená, že jsem s ním pocity naprosto bezcenný, můj duševní stav je plný agonie, myslím, že nemohu zapomenout a obnovit bolest, tato žena měla plnou kontrolu nad ona a nikdy jsem to nechtěla dělat s násilím, chce mě získat, když je rozvedená, řekla, že žárlí na náš vztah a zničí mě tím, že vezme mého manžela. Musel jsem to prodiskutovat s přítelem, který mě požádal, abych našel dobrého kouzla, nejprve jsem nikdy nevěřil tomuto pravopisu Cast, ale musím to zkusit, až když jsem narazil na e-mail PROPHET NOSA UGO na internetu o tom, jak pomohl tolika lidem získat zpět své ex a pomohl jim opravit vztah a učinit lidi šťastnými v jejich vztahu a několika dalších příbězích týkajících se duchovní nemoci a dalších.
    Vysvětlil jsem mu svou situaci a pomohl mi provést některé modlitby, některé byliny a kořeny a malou oběť, kterou jsem udělal, a do 7 dnů se vrátil, aby se omluvil a bylo to pro mě jako zázrak, jsem dnes šťastný že mi pomohl a mohu hrdě říci, že můj manžel je nyní se mnou znovu a nyní se do mě zamiloval jako nikdy předtím.
    Potřebujete ve svém vztahu nějakou pomoc, jako je navrácení vašeho muže, manželky, přítele, přítelkyni, vyhrávání loterií, bylinné léčení nemoci, HIV, pohlavní choroby, astmatu, artritida, fybroid, mrtvice nebo jakýkoli druh nemoci, duchovní problém „Podpora práce, diváci, kteří čtou můj příspěvek, který potřebuje pomoc ohledně jakýchkoli životních problémů, by se měli obrátit na PROPHET NOSA UGO a budete rádi, že jste to udělali.

    E-mail: nosaugotemple@gmail.com
    WhatsApp: +34631686040

    SvarSlett
  3. bielke verros meira belladonna thammas caliman landgard Eleonore electricity
    lotto heathens Hilliard disorderly Silvester seventeenth distinguishable duena foldesay
    love-binding-spell-caster

    SvarSlett
  4. @ Carmen I know what your mean. In todays economy its hard to find a career that pays good and is consistent. I have found that if you just work hard and are consistent you can go places . Look at the author of this article, they are clearly a hard worker and have just been consistent over time and are now enjoying British original art

    SvarSlett
  5. Its Pleasure to realize your blog.The above articles is relatively extraordinary, and I extremely enjoyed reading your blog and points that you expressed. I incredibly like to glimpse back on a typical basis,post additional during the topic.Thanks for sharingkeep writing!!!
    I wanted to thank you for this great read!! I definitely enjoying every little bit of it I have you bookmarked to check out new stuff you post.
    shopbymark

    SvarSlett
  6. ike to suggest taking a look at things like cheese. What do you think?
    Thank you, wonderful job! This was the information I had to have.
    Just thought I would comment and say great theme, did you make it on your own? Looks really good!
    Hello , what entshopbymark

    SvarSlett