lørdag 16. mars 2013

Nytt møter gammalt


Nytt møter gammalt, eller motsatt.

For ein skjønnhet.
Stua vekk i ein krok.

Ingen såg skjønnheten i denne.

Eg er forelska....igjen....


Detaljar.



Ny ugle frå eit hagesenter som opnar snart.


Finaste Wik & Walsøe lysastakane, 
blir bare meir og meir glad i dei.



Så vart kroken ny igjen! 
Love it!

Med auga for å sjå skjønnhet i slike gamle, vekk gløymte ting, har eg fått med tida.
Eg er glad eg har endra meg.
Ting eg har fått tilbod om å få/arve og takka nei til,
har eg bedt på mine kne om å få no.

Likar godt å setje saman nye og gamle ting, 
det vert så bra!!

Ugle frå BoGrønt Hagesenter.
Lykt frå Perfect Home.
Lysestakar frå Wik&Walsøe kjøpt hos Fredheim Blomster.

Dette innlegget er ikkje sponsa i det heile.

Laurdag og helg.
Har gjort klar grillpølser og ski,
vi skal til Fjellhaugen Skisenter og nyta dagen!

Fin fin laurdag til dåke alle.



7 kommentarer:

  1. Kos dåke på tur :) denna va kjempe fin :) du e flink :) klems Diana

    SvarSlett
  2. Så fin den var Solveig:)
    Hadde min store kjærlighet for teak i fjor og dro i hus alt eg kom over. Det ble til slutt alt for retro her (gamlehjemmet som ungdommene kalte det) og eg gikk lei og kvittet meg med all teak i stuen. Men no savner eg det igjen og hadde planer om å ta inn en liten kommode eg har hatt stående i gangen. Det er jo så stilig og bryte med et møbel i teak eller en annen tresort kombinert med det svarte og kvite;)
    Kose dåke på fjellet i dag;)

    SvarSlett
  3. Dette ble kjempefint! Jeg liker så godt sånne 'oldemor-møbler' :)
    Lysestakene var flotte og passet perfekt på kommoden.
    Jeg liker bloggen din godt, så da har jeg æren å bli din følger nr. 101!
    Håper skituren deres ble bra

    SvarSlett
  4. Så flink du er til å se! Jeg liker veldig godt disse lysestakene :o) Ha en strålende lørdag! Klem fra Nina

    SvarSlett
  5. Så fin denna var :-). Og perfekt pynt på, lykta passa jo perfekt oppå her :-).
    Vi har mala påskeegg, eg sitte endo :-D.
    Klems meg :-)

    SvarSlett
  6. Lekker plass!!
    Mange herlige detaljer ♥

    SvarSlett
  7. HERLIGT MED SÅNNE GAMLE MØBLER
    UGLA VAR SÅ SØT
    HÅPER DERE HAR HATT EIN FIN DAG PÅ FJELLE
    KLEM ELI:)

    SvarSlett