mandag 11. mars 2013

Corocia


Eg har fått meg ny Corocia.
Den eg hadde sist døydde.
Eg la eigentleg ikkje merke til det, for den var like fin.
Men tilslutt dryssa den, og då skjøna eg at den ikkje var verdt å redde.

Vi har den på Fredheim Blomster.


Corocia er litt sånn "styggfin", 
det er liksom ikkje så mykje med den på ein måte,
men så likar eg den så godt på ein måte og.


Passar så godt inn hos meg,
på trommelbordet.


Den passar godt saman med harepusen min og neimenn sjå der....
enda ein fasettvase.

Eg ler av meg sjølv, og må innrømma at no har eg ikkje plass til alle lysastakane og vasane mine.

Ka ska eg gjera då?

Mannen meinar at eg små kvitte meg med nokon av dei!!
Høyrt slikt tull??

Nei, eg skal setje dei litt vekk, så kan eg bytte ut når eg blir lei, eller treng litt forandring.

No gjer eg meg klar til "Borgen".
Ser du på den?

Eg diggar danske seriar,
nett som eg diggar dansk design.

Good måndagskveld til dykk alle!

4 kommentarer:

  1. Knallfine blom syns eg, like fin og merkelig/mystisk som dei som eig blomen hahahaaa... Kjempefint var det hos deg med Corociaen... !!
    klem...

    SvarSlett
  2. hehe, sånn går det med mine corocia'r og:))
    De dør en stille død, stakkars:)
    Nå må jeg snart få meg en ny, de er knallfine syns jeg:)

    Fine bilder ♥

    SvarSlett
  3. hei hei:)
    jeg har ikkje prøvd meg på corociaen enda
    herlige bilder
    sele nei det går ikkje;))
    stu vekk eg hent fremm metoden er jeg enig i
    klem eli:)

    SvarSlett
  4. Kul blom:-)
    Snakkes på klubb ikveld:-)

    SvarSlett