søndag 16. september 2012

Loppis


For ein herleg søndag.

Vi har vore på loppis i Raudaløo i dag,
og fleire skattar blei med meg heim.
Marian med bloggen Marihøno,
Signe med bloggane ReSignert og Signe Hjemmet og
Malena med bloggen Hellohellobaby
hadde brukt/loppis-marked med flotte skattar
og salg av suppe, kaker og kaffi.


Kâhler vase til kr 20,- 

Ferm Living kork-underlag (ubrukt) til kr 50,-


Den vesle vasen passar godt til den store eg allerede har.

Litt stoffbitar som skal bli til puter i stova.


Gamal vekkerklokke, som tikkar og går.

Eg føler eg har gjort eit scoop.
Og som Signe sa: " Du går etter alle merke-tinga mine du!!"
He he, jepp da gjere eg.
Og om sminkepungen er ekta Gucci eller ikkje, 
det gjer ingenting. Den passar meg perfekt!

3 kommentarer:

  1. Så flott :-)
    Å takk for enn fine dag!!

    SvarSlett
  2. Fantastisk kjekt å handla te sånne prisar då!! Hihi.. Scoop rett å slett :)
    Kvardagen i barnevernet e beundringsverdig! Ikkje nåke kjekt å uria seg for krm som vente rundt neste sving!

    Zanz åpninga var for gud og kvarmann.. Så ingen fiffige invitasjona her nei ;)
    Men ein fantastisk butikk! Du hadde likt deg der :)


    Ha ei flotte veke!
    Klem

    SvarSlett