lørdag 15. september 2012

Husreglar


Endeleg kom mannen heim, 
så vi kunne få opp den nye
wallstickersen.


Djup konsentrasjon.
Vateren har vore nytta,
må vere på linja....



Desse skal vi leva etter frå no av.
Særleg den siste.

Som nokon har fått med seg, så skal eg ha 
eit års permisjon frå jobben min.
Eg kallar det ein "pause".
Eg vil roa ned kvardagen, då eg opplever at den er veldig hektisk, 
det er alltid eit "jag".
Samstundes som eg har veldig høge krav til meg sjølv
og det rundt meg.
Eg skal ikkje få problem med å få tida til å gå,
då eg skal jobbe i familiebedrifta eg er oppvaksen i,
Fredheim Gartneri.
Håpar eg får meir tid til å sy, bake og ellers det som eg elskar å gjere.
Så får vi sjå kvar som skjer.
Husreglane skal iallefall fylgast.


5 kommentarer:

  1. Så flott Solveig!!

    Flotte reglar :-)
    Å dritfine "ku-bilder"
    Korti skal me møtast i mårå? Blir det lunsj i raualøå??

    Anne Tone :-)

    SvarSlett
  2. så stilig!! kunne tenkt meg noe sånt jeg å =) ha en strååååålende kveld!

    Klem fra Yvonne

    SvarSlett
  3. Like it!
    Me sku hatt oss ein sånn ein me og.. tenka meir på dei små, posetive tinga i livet, og henga oss mindre opp i små ting som i det store og heile ikkje betyr noko...

    SÅ deilig med et års permisjon da..
    Det høyres heilt herlig ut faktisk! Ha tid til å baka med ungane.. eller til å vaska huset KVAR veka.. hihi.. Heldige du :)

    Kos deg masse på laurdagskvelden!
    Klem fra
    Kjersti

    SvarSlett
  4. Hei, og takk for fine ord hos meg:)
    Nå er jeg følger her hos deg og!
    Digger den wallstickersen, ønsker meg den samme, men med norsk tekst:))

    Ha en fin fin kveld ♥

    SvarSlett