søndag 20. november 2011

Julebok


For 3 år sidan byrja eg å abonnere på Bo Bedre si julebok "Den store juleboken". Eg finn alltid mykje inspirasjon til pynting og baking i denne boka. I år har dei laga aktivitetar ein kan gjere dag for dag i heile desember.


Både Bo Bedre og eg har sansen for lerk og andre naturmaterialer.


Eg har veldi lyst å lære å lage slike papirstjerner. Kanskje eg skal søke oppskrift på "nettet der ein kan finne ALT!"




I år har eg ikkje kjøpt nokon av desse juleblada som kjem ut. Eg abonnerer på 4 (!) ulike blad for tida, og får nok både tips og inspirasjon til juletida der.  


Flotte innpakningar er alltid kjekt å ha under treet. Eg får av og til eit innfall av at det skal eg og gjere i år...men så er det veldig sutalaust å få det innpakka i butikken. Enkelte butikkar har ganske så kjedeleg papir, og båndet som dei prøver å krølle....er av den "billige" sorten, og før det er komt i posen, er dei flate og lite fine. Faktisk så kunne eg betalt litt ekstra for å få fin og stilig innpakking på butikken.

I dag er det fina været, bare å komma seg ut!

1 kommentar:

  1. ååå den boka så kjek ut!! Har kjøpt 3 julemagasiner... og vil ha mer ... hehe
    Ha en fin søndag!!
    Klem fra odin!

    SvarSlett