lørdag 27. august 2011

Kjøkken


Kjøkkenet i leiligheten/ tomannsbustaden vi leiger. Heldige oss, som fekk leige ein heilt ny bustad. Det kunne vore så mykje værre...


Eg får prøvt ut ein del ting, i høve kva eg skal velge til nyehuset. Kvitt kjøkken skal eg ha, men det skal vere høyglans. Eg skal ikkje ha heiltre-benkeplata, eg må ha noko som ikkje trenge behandlast. Men det treng ikkje vere ei frå Ikea. Eller finn eg ei eg liker der, ja, då tar eg den. Kjøkkenet vert nok frå Kvik, då eg har lagt min elsk på det der. Ingen handtak, men sånne innfelte.  Det heitter Mano Høyglans. Sjå her  . Eg fekk ikkje kopiere bildet. Håpar det har det i utstillinga på Boligmessa eg skal på i Bergen.







Det er laurdag og tullemor har lege lenge sånn! Men no er det på tide å stå opp, komme i kleno. Vi skal opp og sjå på nyahuset. Bilder kjem seinare!

2 kommentarer:

  1. Jepp -kommentaren forsvandt! *Kjipt*

    Me komme oss ikkje ut dørene i dag. O he komt heim, så NÅ e det testing på gang.....!

    Fint kjøkken dette, å de blir spennande å sjå dåkkas :-)

    God helg, klem frå AT

    SvarSlett
  2. Det må vere vanskeleg å velge kjøkken! Ska jo vare leeeeenge og ein ska jo liksom ikkje bli lei av det heller-helst ikkje på ein del år vertfall....☺

    Bli huset litt "manimalistisk" stil? Kjøkkenet såg litt slik ut☺ Kjempefint!!☺

    Kunne tenkt meg på den messa eg og☺

    God helg☺

    Klem M♥

    SvarSlett