mandag 22. august 2011

"Russakrem"


Kvar haust lagar besto mi på snart 90 år, russakrem. Ho bruker saft som ho har kokt på restane av bær, etter den opprinnelege safta. Det vil sei at denne safta er 2. sortering.!!

Oppskrifta er som følger:
ca 1/2 liter utblanda sterk saft
3 ms semulegryn
sukker etter smak og behag
1 ts vaniljesukker

Kok dette opp, og la småkoke i 10-12 min. Visp den så i kjøkkenmaskin til den er stiv. ( 20-30 min med Kenwooden faktisk!)


I år laga eg den sjølv, men besto var på prøvesmaking og ho godkjente den!!!

Server med vaniljesaus, nam nam.

( Eg kan fortelje at eg og bror min fekk ei skål kvar, som stod oppe hos besto, men som vi kunne ete når vi ville. Grunnen til at vi måtte ha ei kvar, var sjølvsagt at då kunne vi ikkje krangla om kven som hadde fått mest....)

1 kommentar: