fredag 3. juni 2011

Cupcakes


"Solveig prøver ting ho ikkje har gjort før".

I dag var planen å bake cupcakes, og det vart gjort. Dei vart svært søte på smak, til og med ungane synst dei vart for søte.


Men lekre blei dei. Kusine Mette var på prøvesmaking og ho godkjente dei. 


Dette vart fyrste prøveprosjektet. denne gangen brukte eg frosting med melis, smør og melk. Neste gang skal eg lage med kremost, for då håpe eg den ikkje vert så søt på smak.

I dag står bollar og ostehorn på programmet. Eg er ikkje heilt i form, med snørr og litt feber. Liker ikkje det når vi har langhelg med fri. 

2 kommentarer:

  1. Skal sei du lage flotte cupcakes:-)
    Eg var i Rosendal her om dagen og glodde på alle damene eg trudde muligens kunne vær deg, hihi.
    Ha ei fin helg, håpe ikkje du blir sjuk
    Klem:-)

    SvarSlett
  2. Flotte var de! Lykke til med neste bakst, og god bedring!

    SvarSlett