onsdag 5. januar 2011

Blomajento

 Då mannen kom heim på julafta, hadde han med seg 5 langstilka raude roser til meg! Og dei står faktisk lika fint endo, nesten 2 veker!!  Og dei var sjølvsagt kjøpt hjå Fredheim Blomster.
 Denne fekk eg til jul av blomadekoratør-veninna mi!! Eg tok ikkje bilde av rota, men den var dekka med mose og surra sølvtrå rundt. dekorativt og flott.
 Då eg var yngre vart eg av og til kalla "blomajento". På den tida jobba eg mykje i gartneriet og blomabutikken til foreldra mine. Eg er framleis svært glad i blomar, sjølv om eg ikkje lenger jobbar med det.  

Før produserte far min tulipanar. Han hadde på det meste rundt 1 mill tulipanar. Då kom dei som løk, og vi stod heile haustferien og sette løk i kassar med jord. Så vart dei drivne fram, sånn ca til jul. Pappa hausta tulipanar tidleg om morgonen og seint om kvelden. Etterkvart har han gradvis slutta med tulipanar, og i år har han ikkje i det heile. Det synst eg er svært dumt, for det er ein av dei blomane eg forbinde med vår og lysare tider. Før kunne vi fråtse, og ha tulipanar overalt. No nyter eg dei bare endo meir, for eg veit å setje pris på dei eg kjøper.

I dag har eg fri, Eg har gått tur, slappa av og ventar no på at junior kjem heim frå skulen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar