lørdag 4. desember 2010

Star Wars

 Fyrst vil eg bare informere at det er Reidunn som er konditoren i veninnegjengen, men eg skal ha for å prøve!!

Junior skal feire 6 års dag i dag. tema er Star Wars The Clone Wars. Vi har kjøpt koppar, fat, masker og pynt, og er klare!

I går baka vi kaka. Og då kom eg plutseli på at vi skulle laga eit romskip. Dette då det einaste han ynskjer seg er Star Wars lego og anna tilbehør, så tenkte eg at detta kom til å bli suksess! Mannen skar ut og eg glaserte!

 Og sidan eg ikkje har laga sånn kaka før.....så byrja eg med melisglasur. Det funka dårleg....så då måtte eg bruke smørkrem (som eg burde tenkt på i utgangspunktet) og sidan eg ikkje hadde nok melis igjen, så måtte eg bruke den brune....

Men junior jubla då han såg den i dag, og då er mammo nøgd!


Og ja, denna mammo har måtta svelge to kamelar i dag....ho har kjøpt lasersverdet som han ynskjer seg mest av alt. Eg veit han blir veldi glad, så i dag må eg bare godta at "boys will be boys".


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar