søndag 5. desember 2010

Islykt

 No når det er så kaldt ute, er det lett å lage islykter! Då tar du ein behaldar (mannen min brukte ei bøtte) som du fyller med vatn. Husk på at vatn utvidar seg når det frys! Når den nesten er heilt frosen (her ca 3 døgn), har den frose ovante og ned, slik at du kan ta den ut. Snu bøtta opp ned, så kan du hakke vekk det som var i botn på bøtta, og du får ei fin lyslykt. ( Vi fann oppskrifta på nettet!)
 Veldi stemningsfylt og fin ute no. Og det er så kaldt, at denne lykta har vi gratis ganske lenge!
Ein trend innan interiør no, er å ta naturen inn. Dette er ein super trend, då den er heilt gratis!! Du tar med deg ein kvist, litt kongler og mose, og vips, så er du me`du og!!

I går var vi på julebord. Det var veldi kjekt, og eg kosa meg skikkeli! Eg har vore i fin form i dag, og vi har vore på julematinè for idrettslaget her i bygda. Då vann eg ein svibel, tullemor vann ei Mamma Mø bok, og mannen ein vinkelslipar! Junior vann ikkje, men det trur eg faktisk han fortrengte.... uansett, dagen har vore super. I morgon er junior 6 år, og han skal få muffins med lys på senga, og ny sykkel står klar i stova!!!

Ha ein fin søndagkveld alle saman!

3 kommentarer:

  1. Så flott islykt!Det blir så flott lys av en slik!! Gratulere med alle gevinstene! :0) Alltid kjekt å vinne!!
    klem fra odin!!

    SvarSlett
  2. Koseleg islykt-kanskje eg og må prøve meg på det☺

    Snakk om vinnarlykke!!☺

    Håpe dåke får ei ny fin veke☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  3. Så stilig!!! Kjempe flott. God førjulstid. Klem Gunilla

    SvarSlett