lørdag 11. desember 2010

Favoritt barnekle butikk

 Min favoritt barnekle butikk ligge på Halsnøy, og heitte Little Blå. Den er bare så "deilig", viss da e eit ord eg kan bruka om ein butikk.
 I går var eg innom der ( etter eit møte på øyo) og fann denne Noa Noa kjolen til halv pris. Eg slo te.
 Og då måtte eg ha ein topp inni, og strømpebuksa te. At strømpebukso kosta meir enn kjolen, er nå så som så.
 Håpe tullemor blir fin i denna i julo!!
Bodil BO har laga logoen deira. Stilig!

Dei fører mange fine merker som Mexx, Dundelina, Chill, Cupcake osv. damo som jobba der kunne fortelja at vi på andra sio av tunnelen var veldig flinke å handla der. Da kom te og med fullasta bilar frå Rosendal for å handla på øyo!! Men eg forstår. Det er mange fine butikkar der.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar