lørdag 14. august 2010

Snickers kaka!!

Til bryllaupeet eg skal i dag, har eg baka to kaker. Blandt anna denne knallgode snickerskaka!

Her er det du treng!

3 eggekviter            Pisk halvstivt
3 dl sukker           Tilsett litt og litt 

1 1/2 dl peanøtter og
ca 20 Ritz kjeks   Knus i foodprosessor etc.

Bland forsiktig saman. Ha i smurt form ca 24 cm. Steik på 175 grader i ca 30 minutt, midt i ovnen.

Ta ut og avkjøl.

Ta botnen forsiktig over på kakefat. Mi blei litt "kræsja", men det dekkar eg med pynten.

Pisk 3 dl kremfløyte med 2 ts sukker. Fordel på den avkjølte botnen.

Smelt 100 gram melkesjokolade, 60 gram smør/margarin, 2 ts kaffi. ( Eg gjer det i microen, men ellers i vannbad!) Ver nøye på måla!!

Pisk 3 eggeplommer saman med 3 ts sukker til eggidosis.

Hell sjokoladesausen forsiktig oppi eggidosisen, og bland dette. Hell det over kremen, forsiktig. Pynt med peanøtter og set til avkjøling!

Nyt den!!

1 kommentar:

  1. Hei!

    Så innmari koselig blogg du hadde, legger deg til så jeg kan følge med.

    Fantastisk kake da :-) Den skal jeg prøve en gang.

    Ha en fin helg!

    SvarSlett