torsdag 5. august 2010

Sånn er det no

Dei nye stripete putene mine måtte diverre flytta ut...eg klarte ikkje blir komfortabel med dei inne i stova mi. Men eg synst dei var veldig kule, og klarar difor ikkje "kvitte" meg med dei. Så føreløbi har eg dei ute i hagamøblane mine. Og der passa dei perfekt!!! Så da va eit veldig godt kjøp!

Som dei fleste har fått med seg, så leiger vi no eit hus, mens vi skal bygge nytt. Eg SKAL PRØVE å spare litt pengar, for å kunne kjøpe meg nye møblar når vi er feri
dige med det nye. Eg er svært nøgd med Ektorp sofaen min frå Ikea. Då eg kjøpte 2 setaren, fekk eg med eit kvitt trekk gratis!! Det ligg framleis i plasten sin...Men eg kjenner eit sterkt behov for å kjøpe eit til 3 setaren og, og ta da på no. Eg likar ikkje denne beige...Men eg skal prøve å halde ut. For i det nye huset skal eg kjøpe ein ny 3 setar ( denne er utsleten!) og ha kvitt trekk på begge. Eg skal og ha nytt bord!

Men eg prøver å gjere det beste ut av det no. Og nett no ser stova mi ut som på bilda. Heilt ok, men ikkje perfekt. Men vi får ta ein ting av gangen.

Vi nærmar oss veldig ei ferdig teikning av huset vårt. No skal vi prøve å få litt innspel frå andre som har bygd hus, om kva endingar vi bør gjere. Så blir det litt teknisk teikning, og så runde med søknadar osv, noko som eg veit tek tid. Men den som ventar på noko godt, ventar ikkje foreves...

1 kommentar:

  1. Ja, det gjelder å være tålmodig innimellom. Blir helt sikkert et flott resualtat, gleder meg til å følge prosessen.

    Ønsker deg og dine en strålende helg, klem.

    SvarSlett