fredag 1. januar 2010

Ut å stå på skeiser!

Prinsen vår fekk seg skeiser til jul. Og dei måtte vi jo testa! Så på sjølvaste nyttårsafta i 8 minus, tok vi turen til baronihagen, og paddedammen. Der hadde vore nokon før oss og kosta vekk litt snø, og mammo kosta vekk litt til. Sånn at prinsen fekk litt is å stå på. Og da gjekk som ein draum!
Mammo trong berre halda han litt, så sa han "slepp meg" og bortøve for han. Sku tru han ikkje hadde gjort anna!

Tusen takk for fine kommentarar på førre innlegg. Da set eg veldi pris på! Da motivere meg til å blogga vidare. Eg veit og at eg har ein del faste lesarar, som ikkje legg spor etter seg, men da gjere ingenting, for eg veit dåke e der!! Men sjølvsagt er det hyggeleg med nokre ord frå dåke.

Håpe dåke ikkje har laga dåke for avanserte nyttårsforsetter. Eg ska vera endo meir aktiv saman med mann og barn, og eg skal reisa meir i da nya året! (og så ska eg prøva å jaga vekk han der samvittigheten...)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar