tirsdag 26. januar 2016

Vinnarlukke

Det er som mi gode veninne, Reidunn seier;
nokon har meir vinnarlukke enn andre.

Eg er ei slik.

Eg deltar på svært mange konkurransar,
då særleg på Instagram.
Lik, del og kommenter,
og eg er med.
Lettvint.

Eg har ikkje heilt oversikten, 
men har prøvt å komme på dei fleste premiane.
(eg skal oppdatere etterkvart som eg, eller
andre kjem på andre premiar!)

Her er noko av det eg har vunne iallefall:



Pipeline lysestake frå NurDesign
give away gitt av Ruth og Rudolf


Lovebords på Give Away hos ReSignert, Signe Schineller


Grenda sin adventskalendar


Husskilt
Hugsar ikkje kor eg vann det...


Stjerner frå Ruth og Rudolf


Gavekort på kr 750,- frå Ark Interiør der eg
kjøpte blandt anna denne krakken fra TineK.


4 krus fra Søgne Home


Lysestakar frå LeaInteriør


Klokke frå Dyrberg og Kern

Neglelagg mm frå Mitt Skattekammer


Lampe "Dokka" fra Northern Lightning



Basar i Ungdomshuset


Skilt/plakat



Fancy Oppvaskhansker


Norges fineste kosekork:
-pledd
-2 puter
-vase og koppar
-gavekort 1000 kr på Mestergrønn



Sengetøy frå Høie


Louis Poulsen lampe hos Diana Ousdal.





1 års abonnement på Vakre Hjem og Interiør

Gavekort Woroom.no på kr 1000,-
Gavekort klebutikk kr 500,-

...men den store lottogevinsten let vente på seg...


1 kommentar:

  1. ...derfor gidder eg aldri like og vinn...det er alltid dei samme so vinner...og det er IKKJE meg..;)))

    SvarSlett