lørdag 21. desember 2013

Fine familien min


Julekorta er no på veg ut til vener og kjente,
med nydelege bilder vi tok hos fotograf i år!

Her vil eg vise nokre av dei som vi ikkje har brukt på julekortet.



Eg synst det er så kjekt å ha situasjonsbilder, 
ikkje berre oppstilte.
Av og til synst eg vi ler lite i heimen....
men desse bileta viser iallefall at vi har "da i oss".


Eg er alltid sjølvkritisk til bilder,
men dette er jo oss,
med bart....(movember....) manglande framtann,
totten, Flikkflakk,
ja, dette er oss,
fine familien vår!

Eg hadde planlagt i eit år at vi skulle tilbake til Bodil Bo og ta bilder. 
Ho tok bilder i bryllaupet vårt, og eg var veldig fornøyd.
Men det skulle sjølvsagt ikkje klaffa sånn i år,
med nordsjøarbeidar etc....

Lukkeleg var eg då vi har fått ein ny fotograf i kommunen,
Vi fekk ei time som passa inn i skjemaet ...LOL...
og eg er veldig fornøyd.

Siste innspurt før jul overalt, tenker eg.
Eg har veldig roen,
no skal eg finna fram litt nissar,
i morgon skal eg baka julehelsing til naboar,
pynte juletreet, og ha min årlege førjulskos med 
den faste gjengen!

Så håpar vi mannen kjem heim den 23. som planlagt.
Jul blir det uansett!

Kos dåke, 
stopp opp,
nyt tida,
ikkje stress,
det er denne tida som er den beste!


2 kommentarer:

  1. Så flotte bilder
    flinke Monica
    ønsker dere en god jul
    klem Eli:)

    SvarSlett
  2. Koselige bilder av ein flott familie ;)

    Klems Diana

    SvarSlett