søndag 15. september 2013

Ny pute.....igjen....


For ei stund sidan var eg på Halsnøy,
på shopping og besøkte ei god veninne.

Det er noko spesielt bra med dei butikkane på den øyo,
eg finn alltid noko fint der.

Denne gangen kom eg heim med nokre små skattar i posen,
blandt anna denne puta her.

Det er noko med rullesteinar,
dei er svært dekorative og fine.


Haust i stova og haust ute.

Søndag som skal tilbringast inni tv-stova har eg tenkt.

Fin fin søndag til alle dåke fine lesarane mine!


4 kommentarer:

  1. Kjempefine puta, og enig med deg er noko spess med rullesteinar !!
    Håpar du kosa deg i tvstovo, har du netflix ...??
    Så er iallefall "orange is the new black" anbefalt...!!
    Klem...

    SvarSlett
  2. No ler eg , for eg tenke på rullesteinsbildet du tok i Nice... ;)

    SvarSlett
  3. MASSE FRISTELSAR I BUTIKKANE NO
    FLOTTE BILDER
    NYT TORSDAGEN
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  4. Hei:) Kom tilfeldigvis over bloggen din.Liker sstilen din veldig godt.Lurer på hvilken farge du har på veggene i tv stuen?Er det helt hvit? Vi bygger hus og der var det med standar egghvite lister ,så jeg er så usikker på veggfarge....På forhaånd takk for svar:) VH Jane

    SvarSlett