fredag 8. april 2011

Oppdaga at der er to av oss...


I da eg leste bloggen til Emmeline i dag, oppdaga eg at SOLVEIG MED BLOGGEN KVARDAGSGLEDER har levert inn desse kyllingane til Emmeline sin påskeutstilling som ho skal ha for NRK1.

Eg måtte då sjekke ut dette, for eg er jo Solveig med bloggen Kvardagsgleder.....

Det var då eg oppdaga det....der er to av oss....

Der finns ei anna Solveig med ein blogg som heitter Kvardagsgleder. Du kan sjå den her:  http://solsaum-kvardagsgleder.blogspot.com/ om du vil.

Bildet har eg lånt av Emmeline.

4 kommentarer:

  1. At det finnes en blogg til som heter Kvardagleder ...jaja, det er jo ikke usansynlig det, men at hun heter SOLVEIG i tillegg!! Ja det tar jo kaka! Så utrolig artig! Fantastisk herlige påskekyllinger har hun laget og. To til og med.

    SvarSlett
  2. Hehehe... Artig samantreff!! :)

    Så flott heading du har fått laga deg forresten!!

    SvarSlett
  3. Jøss..... Nå ble jeg nesten litt nervøs, men skjønner at jeg har klart å kreditere den riktige Solveig for de riktige høne-pønene;) Utrolig for et sammentreff iallefall!!!

    SvarSlett
  4. Dette la eg òg faktisk merke til!
    Ganske utrulig da.. at begge heiter Solveig :)

    Håpe dåke har ei fine helg!
    Her kose vi oss med mamma-besøk :))

    SvarSlett