lørdag 19. mars 2011

Og jula varer heilt til påske...


Idag har det vore bruktmarked ( loppis) i Dalheim. Eg lokka ungane med, ved å lova dei å kjøpa vafler. Og då var dei ikkje vanskelege og be!!


  Sidan eg kom litt "seint", i høve loppemarked tid ( dvs at eg ikkje var der då det opna, eller stod i kø for å komme inn!) var det ikkje så mykje spanande.


                                 Men to store kakeboksar for 10 kr, ja kven kan vel gå frå det?


                         Synst dei var veldi skjønne. Og kven har sagt at det må vere kaker i dei?


Nett no kjenner eg meg veldig tom. Eg er skuffa over folk som ikkje held det dei lovar. Denne gangen påverkar det fleir enn det som er nødvendig. Inspirasjonen til å blogge falt i takt med humøret.

                         I kveld kjeme mannen heim. Og det vert trekning av gåva!! Så følg med!

8 kommentarer:

  1. å.. de var virkelig julebokser! Kjempeflotte! Syns egenlig at du gjore et kupp!! :0)
    Håper humøret snart kommer tilbake!
    Ha ei go helg!!
    klem fra odin!!

    SvarSlett
  2. Hei :)
    Kom tilfeldigvis over bloggen din.
    Kakeboksene er kjempefine!
    Ønsker deg en fin kveld :)

    SvarSlett
  3. Så skjønne!
    Du gjorde nok et supert kjøp der ja ;)

    Eg òg har våre på loppis i dag.. men sjølv om eg var ute i god tid.. og stor både i kø og allting.. så var det kje mykje å henta... Bedre lykke neste gong?! ;)

    Håpa kvelden ordna seg når mannen kjem heim, og at stemningo stige nåken hakk då...

    Klem fra Kjersti

    SvarSlett
  4. Gode og varme tanker til deg, fru Hansen. Cheer up :-)
    Håper Terje har med seg masse fine og inspirerende blader, og at dere to, sammen med de yndige to små, får en fin dag i morgen :-)
    Klem.

    SvarSlett
  5. For nokre skjønne boksar! Kan nok nyttast til mykje artig!

    Håpar dagen i morgon vert betre!

    Klem.

    SvarSlett
  6. Klem klem fra trofast følger:-))
    Håper ting ordner seg

    SvarSlett
  7. Fiiiiiiine boksar!!!

    Godt å få mannen heim, det er litt lettare å vera to :)
    Love u a lot Solveig! Nyt søndagen.

    Klem

    SvarSlett
  8. Så fine bokser!

    Håper ikke det var teen min som skuffa?

    Godt at Terje kommer hjem til deg. Vet så altfor godt hvor leit det er å være alene når man gjerne skulle hatt en god armkrok å krølle seg opp i...

    Ønsker deg en god søndag.

    Klem fra Malena

    SvarSlett