tirsdag 13. juli 2010

Vi har flytta!!

Då var vi på plass i Håvardhaugveien 22!!



Vi har holdt på å flytta i ei veke no. Og oppi alt har mannen vore på jobb frå onsdag morgon, til søndag kveld! Så det var godt med god hjelp av familie og vener.

Før eg flytta bestilte eg nye dukar frå Stoff og stil. Rosa og turkis ( måtte jo ha duk som matcha Keep calm-plakatane mine... he he). Og no er det den rosa som er på bordet. 



I dag har eg baka bollar. For prinsen og prinsessa skal ha innflytningsfest i dag! Då kjeme to nabo-gutar på besøk. Nabojentene skulle i bursdag, så dei kunne ikkje. 



I går då eg og snuppo mi var oppom ein tur til bestemor ( mammo mi) og viste henne dei nye dukane. Meinte ho bestemt at eg då trong desse rosa Bruka skålene! Ja, gjett om eg gjorde da!!! Tusen takk, kjære mamma!!

No skal eg henta ei ny eske, og pakke ut litt meir. Ka ska eg med alt eg har i eskene egentli??? Det kjeme kanskje litt for salg eller som eg gjer vekk, her på bloggen. Men det tar vi etterkvart!! Ha ein strålande dag alle saman!

3 kommentarer:

  1. Fiiiint med rosa☺

    Mykje styr med flytting! Og eskene blir jo aldri tomme!
    Smart å selge/gi vekk på bloggen☺

    Lykke til med innflyttingsfest☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  2. Takk, Marny Alice. Eg har ein som har spurt korti festen skal vere, kvar halvtime ;-)

    SvarSlett
  3. Kjære Solveig :-)
    Bloggen din er balsam for sjelen, og det gjør godt å titte innom her av og til .
    Klem fra G.

    SvarSlett