mandag 19. april 2010

Junior sitt rom

Viser dåke bilder frå junior sitt rom og i samme slengen. 


Han er som gutar flest, interessert i piratar, Supermann, Spidermann, Batmann, Star Wars osv. Eg prøver å henge med så godt eg kan, men eg må sei stopp innimellom. Når han kjem heim frå barnehagen og seier at " mamma, sant Supermann finns på ekta?" Klarar eg ikkje alltid å spele med. Eg prøver å realitetsorientere han om at nei, Supermann finns ikkje på ekta. " Men da seie ..... at han gjer". Oj oj oj, kva har den si mamma sagt når poden har spurt?

Eg synst iallefall at på nokon områder må ein vere ærleg....men så var det denne julenissen og påskeharen då....

1 kommentar:

  1. Lukka til med salg av huset, det skulle vel vere ein smal sak!

    Flott utsikt:)

    Klem Frøydis

    SvarSlett