onsdag 17. februar 2010

Puslespel

Golvpuslespel er tingen her i huset no. Vi kjøpte da te guten vår då han var ca 2 - 2,5 år. Og han har pusla da omtrent fram te no. Og no e da vetlajento som har øvetatt.


No har ho vore sjuk...igjen....hostar til ho kastar opp, og konstantert væske i øyrene...Ja, ja, men no er ho på betringens vei, heldigvis. Men ho blir heima imåro, og kanskje fredag og, for no må ho bli skikkeli frisk.
Heldig for meg er mannen sjukemeldt denne veka og, så eg slepp ta sjuk-barn-dag enda. Men idag har eg hatt fri, og eg og pasienten har leika med modellkitt, pusla og sett på kaptein Sabeltann!!
Eit hot-tips te dei som treng gåvetips til barn i 2-3 års alderen, så e golvpuslespel tingen. Store bitar og lett å pusle. Eit prosjekt for heile familien, kan vere!!

Ha ein fin onsdag!

2 kommentarer:

  1. He he -godt tips!

    Maria he dreve me ett som for litt større ungar egentlig... Å tja... Kan vel sei at de ikkje passe heilt!

    Nå ska eg laga nytt innlegg så du får me deg ke som sjer -før du legge deg!

    Kansje eg te å med fekk inspirasjon frå deg??
    (Hadde tenkt på det lenge før du jore det, -men eg fekk ett spark i baken då!)

    SvarSlett
  2. Stor kosa seg der prinsesso:) Det var godt att ho er på betringens vei:) Kansje eg sku kjøpe sånt eit golvpuzzlespel til minste jenta mi:)

    SvarSlett