søndag 14. februar 2010

Morsdag!!

I dag er ein stor dag! I går laga vi fastelavensris ved kjøkkenbordet! Da blei sånn som kakemannlaging ofte blir, alle er med i starten, mens mor og far sit igjen til slutt...og sånn blei da. Men vi hadde storproduksjon då, så både tante Solveig (tanta til mannen), onkel Terje og bestemor og bessen fekk!!

Og i dagmorges, fekk eg denne flotte trioen i morsdagsgåve! Gjett om eg blei glad?!? Heilt midt i blinken for meg. Og i valentinegåve fekk eg brente mandlar og div sjokolade i ein pose. Eg er ei lukkeleg mamma idag!
Seinare idag kjeme mine foreldre, storebror og svigerinne på komla. Etterpå blir da sjølvsagt fastelavensbollar til kaffi!!

Gratulere med dagen til alle mødre, og nyt kjærlighetsdagen!!

2 kommentarer:

  1. Fastelavensris e fiiint :-)
    Hadde håpt at me sku få med heim frå barnehagen... Men neida!

    HB du he hatt en flotte morsdag/valentine!

    Me fekk uventa besøk av ei jenta på 7,5 år -men dagen he gått øveraskande fint :-)

    Klem

    SvarSlett
  2. Heia Solveig :)
    For ein flott blogg du lage! Også så utrulig koselig at dåke tenkte på mamma og gav ho fastelavensris. No blei eg både glad og rørt:o))) Håpe dåke har hatt ein like fin dag som det vi har hatt her nede i Stavanger. Helsa maen! Klemmer:)

    SvarSlett