fredag 4. desember 2009

Oss to...

"oss to" og "publikum" heitter desse to favorittbildene mine av Gunilla Holm! Oss to fekk eg til 29 års dagen min av mamma og pappa. Eg visste då at ho kjøpte to bilder, og har etterlyst det...har vel sagt med STORE ord at eg ynskjer meg det og... Så kom mamma med "publikum" bildet som ho hadde fått tak i til meg. Va visst nåken andre som skulle få da andra ho hadde.

Og idag var det ferdig innramma, og er komt på veggen. Eg e nøgd!! Og at julapresangen e komt på forskudd i år, gjere ingenting!! Eg ska tåla ein pakke mindre under treet!
Eit lite stemningsbilde frå heimen i kveld. Eg skulle vore på julabord...men barnevakten var nok smitta av prinsen, for ho måtte gå heim. Så då blir da heimakveld i dag og!! Ha ein fin fredag dåke og!

1 kommentar:

  1. Eg og likar så godt dei bileta. Fekk to til bryllupet vårt!

    Ha ei god helg.

    Klem F

    SvarSlett