onsdag 21. januar 2009

5 mnd igjen...

Oki...FEM MÅNADAR e egentli veldi lenge, men eg trur da kjeme te å gå fort likavel...



Ka har vi på plass? Jo, Dalheim er booka. Kokk på plass ( ikkje endo då, men han er bestilt!). Kyrkje og prest er klare ( Sjølvsagt har vi styrt unna Sætre...). Hm, ka meir? Jo sjølvsagt, vestlandets beste fotograf er bestilt. Trur eg sendte mail te Bodil nesten før da andra... Så BO skal ta bilde av oss. Lure på ka ho tar for å vera me heile kvelden og ta bilde? Kanskje eg må senda ho ein invitasjon te festen??? He he

Og sjølvsagt KJOLEN:-)) Den e bestilt. E ofta inne og ser på nettet på den... Evelyn ( forlovaren min) har bilde av meg med den på og faktisk, men da e jo ikkje MIN.

2 kommentarer:

  1. Ååååå -så spennande!!
    Glede meg te å sjå deg :-)
    Fått laga deg monogram??

    SvarSlett
  2. Nei, eg har ikkje fått gjort da. Helene har vore sjuk ei veka no, så ....Men da e nesta på programmet!

    SvarSlett