lørdag 19. desember 2015

Det nærmer seg jul

Ja, no nærmar det seg jul igjen


Det er virkelig jul i vårt hus,
litt mindre typisk julepynt enn åra før.

Eg følger på ein måte trendane, 
men føler likevel at eg har min stil.

Når det gjeld ein ting er eg nokså sta. 
det har ikkje komme kobbar, messing, gull eller marmor 
inn i interiøret mitt.
Det kjem det nok heller ikkje til å gjere.
Eg held meg til stål og sølv fargar,
litt "kaldt" men likevel så reint.



Snart skal vi tenne det 4. lyset i adventstaken vår. 

Tida går, 
ikkje for fort i år faktisk. 
Vi har hatt god tid, 
eg er ekspert på planlegging,
og difor kan vi no bare kose oss.


Sjølv synst eg at eg har veldi mykje fin julepynt,
kjøp litt kvart år.
Noko har eg arva,
og noko har eg fått.

....og enda meir har eg på loftet....

Veit rett og slett ikkje om alt kjem fram i år.....


Litt raudt innimellom, 
særleg med dei finaste julestjernene frå gartneriet.
Ingen juleblom slår den.
Arvelig belasta, det er eg,
når det gjeld å like blomen.
Men desverre er eg ikkje flink å halde liv i dei...
Heldig er eg for at eg då kan få ny...


Kjøkkenet får ikkje så mykje pynt, 
men små element gjer seg der og.



I fjor kom eg over Hadeland si julekrybbe,
på Christiania glassmagasin,
til HALV PRIS.

Denne har eg drøymt om å eige,
sidan mamma byrje samle på dei då eg var lita.

Eg slo te.

Gleda var difor stor, når eg kunne pakke dei opp i år.

Saman med dei skjønne Hadeland-nissane pyntar dei lekkert opp.


I morgon skal vi pynte juletreet,
og eg skal samle god veninner på min årlege
førjulskos, med gløgg og julabrød.

Glede meg til å samlast igjen,
tradisjonar er viktige,
og dei slepp eg ikkje taket på.

God førjulstid til deg.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar