mandag 3. mars 2014

NIB utfordring; soverom


Sist utfordring var eg så heldig å komme på 
galleriplass hos NIB, Norske Interiørblogger.

Sånt gjer meg ein ekstra piff til å forsetje 
med det eg gjer.

Eg får til noko,
og andre synst det er bra!

I mars er utfordringa:

soverom




Som er skreiv i forrige innlegg,
er eg svært nøgd med soverommet vårt!

Grått, svart og kvitt,
enkelt og harmoniskt.

Eg prøver difor lukka igjen hos NIB,
med eit soverom EG er svært fornøyd med.

Har du blogg, kan du og delta,
eller får inspirasjon til soverom ved å gå inn her 
og sjå på alle dei andre flotte bidraga.


4 kommentarer:

  1. Knallfint :-)
    Eg digge wallstickersane på veggen :-)

    Snakkes imåro :-)

    Evy :-)

    SvarSlett
  2. Kjempefint, og masse lykke til♥
    Vurdere faktisk å hive inn et bidrag selv denne gang*wow*
    Klem fra Charlotte

    SvarSlett
  3. Lekkert soverom!
    Med tre av mine yndlingsfarger :)
    Herlig stemning i bildene.
    Lykke til!

    Fin dag til deg!
    - AC

    SvarSlett
  4. Så søt og flott wallsticker! Kanskje det kan bli noko liknande på meg når me pussar opp soverommet vårt... :)

    Klem :)

    SvarSlett