onsdag 19. februar 2014

Har eg Norges finaste kosekrok?

Favorittbladet mitt Kamille utlyste like etter jul
ein konkurranse på Instagram,
"Har du Norges finaste kosekrok?"

Eg elske konkurransar,
og sendte inn mitt bidrag.


For to veker sidan fekk eg vite at mitt bildet var 
trekt ut til finalen!

Du kan tru jubelen sto i taket.

I går kom bladet i posten,
og no kan alle som vil stemma på det bildet dei likar best.
Uansett er det kult bare å bli trekt ut,
blandt nesten 200 bidrag.

Jiiiihaaaaaa




Eg håper sjølvsagt at du liker mitt bidrag og har lyst å gje meg ei stemme.

Send KAMKROK5 til 2205 
(1 kr)



Kosekroken min har flytta seg litt, 
men Acapulco-stolen er med.
Eg kosar meg mykje,
og elske å laga det fint rundt meg.


Kamille er alltid med,
eit blad eg aldri vert lei av.

Påskeliljer?

Ja, løkblomar er og ein  favoritt
og med ein gong dei kom inn i varmen,
så blømte dei.

Vårfølelse deluxe.







5 kommentarer:

  1. Detta er veldig kult Solveig! Eg har stemt på deg .

    Reidunn

    SvarSlett
  2. Gratulerer så mykje!! :)

    SvarSlett
  3. Kjempekult! Så jillt å bli valgt ut! Klart eg stemme ;-)
    Mitt Kamille blad e fortsatt uåpna, men eg glede meg te å sjå det på trykk og ;-)

    Anne Tone :-)

    SvarSlett
  4. Kjempefin kosekrok på både deg og Diana! Digger den sorte stolen din forresten :)

    SvarSlett
  5. Sier det samme som frøken Hege, gratulerer så masse te begge dåke to:) And love the chair ♥
    Klem Charlotte

    SvarSlett