lørdag 13. april 2013

Krakken er "blitt ny"


Den gamle krakken har fått nytt liv...igjen.
Denne gangen i finaste fargen eg veit for tida,
nemleg rosa.

Interiør og klær i samme farge for tida.
To rosa bukser,
eit par rosa toppar,
rosa puter,
rosa lakk på negler og
 no; rosa krakk.


Sola skin så flott inn i stova mi på morgonkvisten.
Vi må bare nye det i dag,
sitje ute og drikke kaffien kanskje?
Lese eit nytt interiørblad?
Eller gå på jobb i hagesenteret og hjelpe plantelystne kundar, sånn som meg i dag.


I haust testa eg ut ein av dei nye haustfargane til Jotun.
Den var veldig fin i haust, men no trong den ein liten "makeover".


Sidan dette er ein "pyntekrakk" så sprayar eg den.
Kjapt, bare spray på..vent litt,
tørr og klar.


Spray er bare genialt.

Usikker på kor eg kjøpte denne sprayen, men Europris og Mekk sine er heilt supre,
og til ein grei pris.

Nyt laurdagen, enten det er sol eller ikkje.

4 kommentarer:

  1. Den blei dritlekker!!! woooohooow.... lovin it :)

    Klems Diana.

    SvarSlett
  2. Love it!! Min favoritt- farge har plutselig og helt ubevisst også blitt rosa, hihi:-) har egentlig alltid likt det men trodde jeg hadde en pause, haha! I går heklet jeg meg en rosa Lyslykt, og så lurer jeg på å strikke noen rosa puter. .
    Krakken fin ble virkelig super-lekker!
    Ha en fin lørdag videre!

    Klem♥

    SvarSlett
  3. WAW SÅ TØFF
    HERLIGE ROSAFARGE
    HELDIGE DU SOM
    STULLER MED BLOMSTER DAGEN LANG
    NYT
    KLEM ELI:)

    SvarSlett