mandag 22. april 2013

Inspirert


Etter at Diana viste bilder frå sitt "nye kjøkken",
vart eg inspirert til å gjere det samme....

nemleg vaska frontane.....


Og som alltid, 
det eine fører med seg det andre.

Det vart rydding i skuffer og skåp,
ting vast kasta,
og noko skal nok gjeast vekk.





Kjøkkenet er nok det rommet eg er mest nøgd med,
og tilbringer mest tid på.

Mano Høyglans frå Kvik.



Golvet er kvitmattlakka Ask parkett.


PH lampane frå Louis Poulsen,
er favorittane.
Knallfint lys i dei,
og alle var einige om at eg måtte ha begge to!


Kjøkendisken er aldri så ryddig som dette.
Mannen måtte tilogmed vente med å lage seg kvelds,
til etter at eg tok bilder.

Eg ler, er det mulig??



Kveldslys med øsepøse regn ute,
all redigering i verden kan ikkje redde det.
Men eg fekk no vist det nyvaska fine kjøkkenet mitt.



5 kommentarer:

  1. Knallfint kjøkken dere har! så stort og luftig :D

    Ha en finfin uke,
    Klemmer fra Jatte♥

    SvarSlett
  2. WAW SÅ LEKKERT
    MASSEVIS AV PLASS
    DEILIGT NÅR EN ER FERDIG MED EN SÅNN OPPSJAINING
    NYT DAGEN
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  3. kjempe fint.... :) det veit du eg syns.... reint ån fint blei d rett å slett... :)
    Klems Diana.

    SvarSlett
  4. Så lekkert :o) Nå er det bare å kose seg med rent og ryddig kjøkken :o) Tenker det er deilig! Ha en herlig kveld! Klem fra Nina

    SvarSlett
  5. Wow !! Sååå fint -ser ut som du har nok skap plass i alle fall :- ) lekkert :-)

    SvarSlett