onsdag 5. september 2012

I lokalavisa


I dag kom reportasjen i lokalavisa.

( Eg har prøvt med mine dataferdigheter og ein mann på jobb...å få til å legge inn link eller 
iallefall ein mogelegheit for at dei som ikkje har avisa, kan lese teksten.
Men sorry.
Artikkelen ligg ikkje på nettet, og ein må kjøpe avisa for å lese.
Kanskje eg får da te imåro,
treng bare til scannings hjelp. )


Eg likte teksten.


Litt mykje meg, og lite hus,
men jammen godt eg har bloggen då,
så kan eg visa resten her!!

Takk for alle fine tilbakemeldingar,
det varmar!



3 kommentarer:

  1. Hei! God fredag!! Stas å se deg i avisa. Så fint dere har fått det? Ses plutselig. Signe

    SvarSlett
  2. Veldig kjekt å sjå bilder frå huset ditt i avisa!
    Og SÅ stas å få visa fram det flonkandes nya huset i dalen da :)

    klem

    SvarSlett