mandag 11. juni 2012

Fix ferdig


Sommarlukke 


Innflytningspresang som passa perfekt.
Er nokre timar med pussing ( for å få vekk raud sprittusj....), beising og lakking.
Og veeeldig lang tørketid!! *blunkefjæs og sånn lolling*


Detta trommelbordet er ikkje som andre trommelbord,
for detta er verkeleg flott arbeid.
Tusen takk, kjære, eg er veldig glad for det!

Litt stille på bloggen. 
Veldig stille på kommenteringa og.
Blir litt demotivert då, må innrømma da...

Eg set veldig pris på alle som vil følga meg. 
Registrerer at det er ein følgar mindre enn i går. 
Det likar eg ikkje. 
Men håpar de andre vil følge med vidare, 
så skal eg prøve å komme med litt hyppigare innlegg!

6 kommentarer:

  1. Kjempe fint!! Ka farge er det på beisen? Eg er inne å sjekkar bloggen din kvar dag, men dårlig på å kommentera desverre.. men stå på :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk!!! Skal finne ut kva beisen heitte!

      Slett
  2. Gratulera med nytt bord!

    SvarSlett
  3. Så fint det ble Solveig;-)
    Mine kabeltromler står ubehandlet på terassen som blomstetbord foreløpig,
    Tror eg må gå laus å pusse og beise litt på de for eg får flis hver gang eg vatner blomstene.
    No får eg prøve å finne søvnen igjen litt før det blir morning. Måtte surfe litt på nett etter eg var våken med en tett og pjusk liten kar. Vil veldig gjerne få komme en tur bort til deg i nyehuset en dag. Har tenkt på det lenge at det hadde vært kjekt. Må bli friske og raske igjen først no ihvertfall;-)
    Ha en fin dag, klem Hilde;-)

    SvarSlett
  4. Takk for kommentar. Ja er så glad i badet. Det er et lite spa! Ikke bare bare å planlegge uten å se for seg eksakt hvordan det blir.. Men er fornøyd jeg! Finfint hos deg ser jeg også. Venter en ladning BY Nord her i heimen. De er så flinke. Leier ut Villa Bakkan! Så får se hvor ferien blir. Vin til gode :-) Signe

    SvarSlett
  5. Stilig bord ;) Laga med kjærleik til deg kjære <3
    Husker ikkje kva beisen heite, men om ein hår på Kulør i Rosendal å spør etter "Diana-beis" får ein denne ;)
    Klem te deg!

    PS: Gler meg te jordbærchampis på altanen ;)
    -K-

    SvarSlett