onsdag 9. mai 2012

Corocia eg og


Måte jo bare kjøpe denne flotte blomen.
Hos Fredheim Blomster i Rosendal, sjølvsagt.
Eg er arveleg belasta når det gjeld blomar....men det vil ikkje sei at eg har "grøne fingrar", men eg er veldig glad i blomar, i å få blomar og i å gje vekk blomar!!


Råsa kjem eg heller ikkje unna. Den friskar sånn opp.


Fridag i dag.
Har vore ein tur til Aterstad, og snart kjem flotte jenter på lunsj.


På laurdag laga eg Amerikanske Pannekaker. Dei gjekk ned på høgkant kan du sei.


Litt annleis å lage pannekaker ved å blande i stivpiska eggekvite...Men nammis kor god det var!

Prøv du og!

Ha ein super onsdag!

2 kommentarer:

  1. Grattis!
    Den e jo finfin då:-)
    Klem

    SvarSlett
  2. Stilig, eg e veldig glad i blomster men må g;ha noen som e tilnærmet vedlikeholdsfrie;-)

    SvarSlett