onsdag 17. august 2011

Klar for konsert




Eg er klar for å pakka sekken, og ta båten til Bergen og konsert med Rihanna! 

4 veninner, hotell, Bergen, konsert, sol og "miniferie"...kan vi ha det betre? Eg gler meg masse.

Wikipedia: Rihanna ble født 20. februar 1988 i Saint Michael på Barbados. Hun er datter av Monica Fenty fra Guyana og Ronald Fenty som har opprinnelse fra Irland. Rihanna er eldst av tre søsken, de yngre brødrene heter Rorrey og Rajad Fenty. Rihanna begynte å synge da hun var syv år gammel. Barndommen hennes ble veldig påvirket av farens store dopavhengighet og foreldrenes ustabile ekteskap,[trenger referanse] som tok slutt da hun var 14 år gammel. Da hun var 15 dannet hun en trio med to av sine venninner.
Plateprodusenten Evan Rogers var på ferie i Barbados og noen venner av Rihannas trio ville introdusere dem for hverandre. Rihanna gjorde et cover påEmotion av Destiny's Child. Kort tid etter å ha fylt 16 flyttet hun inn sammen med Rogers og hans kone, fra Barbados til USA.[4] Sammen spilte de inn en demo som de sendte rundt til flere plateselskaper. Demoen inneholdt fire sanger. Kort tid senere kom et svar fra Def Jam med Jay-Z i spissen, som sa at de ville jobbe med Rihanna.[5

3 kommentarer:

  1. Håpa dåke kosa dåke ein heil del! Og at konsertopplevelsen blir bra! :)
    Ska innrømma at eg e ein-bitte-liten-smule sur for at eg solgte billettane mine i kveld ja....

    SvarSlett
  2. Kos dykk litt ekstra for oss som ikkje er der! :)

    SvarSlett
  3. reisa ikkje minst- konserten- og ikkje minst heimreisa, var utruleg bra...!!!

    SvarSlett