torsdag 7. juli 2011

"Tips og inspirasjon til hjemmet"

"Tips og inspirasjon til hjemmet" er ei side eg oppdaga på facebook, som er akkurat det som tittelen seier, mykje god inspirasjon for sånne som meg. Og med sånne som meg meinar eg sånne som likar å male om ting, om-møblere, gjere gamalt om til nytt, og andre ting som har med innreiing og interiør å gjere.

I tillegg har dei mange flotte samarbeidspartnarar, og heile tida dukkar det opp konkurransar der vi kan vinne flotte produkt!! Eg var så heldig å vinne Gloveables på denne sida! 

her har du ei som liknar på meg når eg tar dei på meg....

Klikk her for å komme til bloggen til "Tips og inspirasjon til hjemmet", og her for å komme til facebooksida.

1 kommentar:

  1. Oi! Tror nok Terje blir veldig glad når du tar på deg cat-suit og gloveables og går i gang med husvask! Jeg har kommet meg mer eller mindre i orden her så det er bare å komme på kaffi når du blir lei av alle dine prosjekt! :D

    SvarSlett