torsdag 16. desember 2010

Strikkakuler igjen...

 Mens eg snakka med siddis-kusine ( eg måtte bare...eg ler kvar gong ho der nisse-kusine kjem på tv då i 18 tida.....) på telefonen i dag, og sidan eg er ekspert på multitasking, så hengte eg opp ei grein i stova, med telefonen på skuldera! I den har eg hengt Arne og Carlos kulene mine. No har eg 5!!
 Og dei som har fått med seg at eg ikkje skal kjøpe julepynt i år, så har eg sprukke når da gjelde desse....men mamma har sagt at eg kan bare gje dei vekk, så skal ho strikke nye til meg. Då har eg jo fått dei, og det er noko heilt anna...
Dei er rett og slett råstilige! Andre som ynskjer seg slike??

6 kommentarer:

  1. Dei va kjempefine! Har lurt på å strikke slike, men no får d vere til neste jul! God juletid til dokke også, pakke er på veg :)

    SvarSlett
  2. helt nydelige!! har lyst på slike jeg og... kanskje jeg skal prøve meg på noe sånt...

    SvarSlett
  3. Kjempeflotte! Har strikka nokre slike eg og. Ønskjer deg ei fin adventshelg.

    SvarSlett
  4. Åja dei er kjempefine dei der!!☺
    Men det var den strikkinga då.....

    God helg til deg☺
    Bursdagsfeiring kanskje?☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  5. jaaa eg har!! Men eg klare no ikkje strikke sånne...skjerf og hals e det eg kan strikke:)

    god helg til deg:)

    klem linda

    SvarSlett
  6. De er knallfine. Blei noken kuler på meg og.

    SvarSlett