søndag 10. oktober 2010

Vimpelrekke

 Mi fyrste vimpelrekke!!! Og eg er så stolt!
 Eg har byrja på sykurs med ei utruleg kreativ og flink dama, og har lært at ting er ikkje så komplisert som det ser ut som.

Og sidan mannen kom heim i går, har eg fått sitje litt ved symaskina aleine i dag. Ja, det var etter at eg sov til kl 10, og etterpå gjekk tur med gamle-naboen til Aterstad. Og ikkje minst, kom eg heim til tomt hus, slik at eg kunne dusja heilt aleina!! Oh lykke.
No er vimpelrekka kommen opp på rommet til tullemor. Og Junior spurte om han kunne få ei og? Sjølvsagt skal han det!

Eg elskar å kunne vere litt kreativ og få det til, dette som eg har drøymt om så lenge! Så no har eg planane for nokre julegåver klart, og bestillinga frå Stoff og stil er på veg!!

4 kommentarer:

  1. Jeg skal også til med å sy vimpler for første gang ...... håper jeg blir like flink som deg etterhvert :) Kjempefine ble de :)

    SvarSlett
  2. KJEMPEFIN!!☺
    Kan tenke meg det er kjekt å gå på kurs å lære seg dette ja! Men du har vel handarbeid i genene so det går nok bra☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  3. Så flink du er Solveig. Er det sykurs for kven som helst eller i privat regi?

    Klem Frøydis

    SvarSlett
  4. Så fine vimpelrekker du har laga :)
    Koslig blogg du skriv. Kikker innom jevnlig.
    Klem Liv Irene

    SvarSlett