mandag 14. desember 2009

Japp-ruter

Med to gode hjelparar sette vi i gong for å baka japp-ruter! Hjelparane ville bare smake smake og smake, men da blei no litt igjen...

Så no jenter, kan dåke bare gleda dåke te onsdag, og førjulskosen her hos meg! Eg glede meg veldi, for i fjor vart det avlyst på grunn av sjukdom. Men i år sit eg klar med gløgg, julakjeks og japp-ruter!! Og gler meg te å skravla masse!
Og sidan eg er så grei, så deler eg oppskrifta med lesarane!
2 store japp
100 gram margarin
puffa ris
2 store Melkesjokolade

Smelt japp og margarin. Bland inn passeli med puffaris. La dette stivne litt. Smelt melkesjokoladen og smør den utover. Set det i kjøleskapet til det har stivna. Så kan du dele opp i passelige ruter. Nyt!!

3 kommentarer:

  1. mmm... dette så farlig god ut!! Denne må jo bare prøves, så tusen takk for oppskrift, ha en fortsatt fin advendt!

    SvarSlett
  2. ....ta deg en tur inn på min blogg. Du har vunnet min giveaway ;) God helg!!

    SvarSlett
  3. Tusen takk for oppskrifta...blir heimelaga jappruter i bursdag her i morgon ;)

    SvarSlett