onsdag 22. juli 2009

Siste kapittel

Her kjeme føreløbi siste kapittel om bryllaupet. Eg har mange bilder til eg gjerne skulle ha vist, men ein plass må eg vel sei stopp. Så då avsluttar eg denne rekka frå bryllaupet, med å vise bilder av våre gode forloverar. Mi beste veninne gjorde ein aldeles strålande jobb, og eg kunne ikkje funne nokon betre. Eit fantastisk utdrikkingslag, og full oppbakking heile bryllaupsdagen, og avslutta med ein morosam og stilfult framført tale. Tusen takk :-)







3 kommentarer:

  1. Så utruleg mange flotte bileter frå den store dagen. Nyt hvetebrødsdagane! Tihi

    Klem F

    SvarSlett
  2. Nydelig!!!
    Glede meg til å sjå resten :-)

    ATK

    SvarSlett
  3. Utrulig fine og litt annerledes bilde på en spennande måte.... :) glede meg te å sjå de.

    SvarSlett